Gáncs Kristóf, az Ökumenikus Segélyszervezet kommunikációs igazgatója kifejtette: „2020-ban sokan megtapasztalták saját környezetükben is, hogy egy-egy váratlan krízis a biztosnak tűnő alapokra épített életeket is képes egyik napról a másikra romba dönteni. A baj mindig azokat érinti leginkább, akik eleve nehéz helyzetben vannak, akiknek nincsenek tartalékaik. Közeledik a karácsony, és látjuk, hogy ez is más lesz, mint az eddigiek. De talán egy alkalom arra, hogy a megváltozott formák között még inkább a lényegre figyeljünk: a cselekvő szeretetre. Hogy amikor kicsit mindannyian bajban érezzük magunkat is, képesek legyünk észrevenni azokat, akik igazán segítségre szorulnak. Hogy ne hagyjuk őket egyedül karácsonykor és bármi is történjen, ne engedjük el a kezüket 2021-ben sem! Erről szól idén az ünnepi összefogás, amihez reméljük, sok vásárló csatlakozik majd a Tesco kasszáinál is.”A Tesco hisz benne, hogy minden apró figyelmesség számít, ezért a szervezet stratégiai partnereként a szeretet.éhség. kampány mellett többek között az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen gyermekkor kampányát is rendszeresen támogatja. A nehéz sorsú és hátrányos helyzetű gyermekeket támogató adománygyűjtéshez 2020-ban 15 millió forinttal járult hozzá a Tesco. Idén, a rendkívüli körülményeket enyhítendő az áruházlánc a valaha volt legnagyobb, összesen 42 millió forint értékű élelmiszeradományával járult hozzá a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet munkájához, illetve az általuk ellátott, nehéz helyzetbe került családok támogatásához. A Tesco emellett vásárlóinak is köszönhetően idén 20 millió forinttal csatlakozott a szervezet Iskolakezdés együtt! jótékonysági felhívásához, melynek célja szintén a gyermekeket segítő munka támogatása volt.