Segélyszervezetünk szociális és fejlesztő központjainak szerteágazó szolgáltatásai mellett folytatta működését a segélykéréseket kezelő Országos Segélyközpont is, ahová az elmúlt 12 hónapban kétszer annyi kérés érkezett, mint az azt megelőző hasonló időszakban. Sokan kértek élelmiszert, fertőtlenítő szereket és a védekezéshez szükséges felszereléseket, például maszkot. Számos családnál a munkahely elvesztése okozott komoly anyagi problémát. A gyermekek esetében pedig a tanulásban való lemaradás a legnagyobb gond, így az online oktatás otthoni biztosításához kértek támogatást, többek között a digitális eszközök vagy az internetkapcsolat hiánya miatt.
A bezártság okozta depresszió, a kapcsolati erőszak érintettjeinek pedig a bántalmazóval való még szorosabb együttélés okozta problémákkal kell megküzdeniük. A fokozatos nyitás során poszttraumás esetek felszínre kerülésére is számítanak a szakemberek. Az intézmények működését szintén számos extra feladat kísérte, a folyamatos fertőtlenítésen és védekezési protokoll végrehajtásán túl. Egy az átmeneti otthonban élő család karanténba kerülése esetén például a teljes ellátásukat munkatársainknak kellett megoldani. Az intézményeink emellett segítik a hozzájuk fordulókat az oltási regisztrációban is, hiszen többeknek nincs eszköze, internetelérése vagy akár e-mail címe sem.